CENNIK PŁATA bramy przemysłowej ISO40
2010-12-30
Która brama przemysłowa jest najdroższa? Ta, której nie można otworzyć!
Bardzo często zdarza się, że koszt wymiany 2 sekcji w bramie produkcji zachodniej jest wyższy niż koszt całego płata bramy BiG TOR. Stąd nasza nowa, niezwykle atrakcyjna oferta!
W załączeniu przesyłamy tabelę cen okutych płatów bram przemysłowych na wymianę serwisową.
Prosimy zwrócić uwagę - tabela cennikowa zawiera kompletny płat z intencją, że podczas serwisu instalatorzy przełożą zawiasy, uszczelki, ew. profile wzmacniające, uchwyty i inne elementy płata ze starej, naprawianej bramy. Naszym staraniem było umożliwienie Państwu korzystne kosztowo wmontowanie nowego płata w stare prowadnice i okucia z nimi współpracujące w serwisowanej bramie. Dzięki czemu inwestor otrzymuje za Państwa pośrednictwem błyskawiczną, kosztowo-efektywną usługę naprawy płata bramy z zachowaniem dotychczasowych okuć, z wyeliminowaniem prac związanych z montażem prowadnic, zespołu sprężynowego, konstrukcji montazowej etc.
Oczywiście na Państwa życzenie możemy obliczyć i skalkulować zupełnie nowy zespół równoważenia płata (patrz też sprężyny str. 36 cennika 1/09), linki czy inne elementy konstrukcyjne bramy - ważnym parametrem jest tutaj porównanie wagi starego płata uszkodzonej bramy z nowym płatem BiG TOR (masy patrz str. 16 cennika 1/09). Im różnica wag jest mniejsza tym mniej potrzebne są korekty równoważenia płata; tym bardziej że doświadczony instalator potrafi zmienić napięcie sprężyn lub dociążyć nowy płat poprzez dokręcenie profili wzmacniających omega (poz 78 sztr. 34 cennika 1/09).
Trudny sezon zimowy jest świetną okazją do zwiększenia aktywności naszych firm w zakresie usług serwisowych. BiG TOR słynie z krótkich terminów realizacji produkcji bram segmentowych, a zamówienia serwisowe są realizowane błyskawicznie. Jak Państwo wiedzą - jeżeli zamówienie na części serwisowe wpłynie do godziny 10.00 - deklarujemy wykonanie podzespołu tego samego dnia do godziny 17.00. Jeżeli zamówienie wpłynie po godzinie 10.00 => do godziny 16.00 - deklarujemy wykonanie podzespołu do godziny 16.00 następnego dnia. Powyższe terminy realizacji obowiązują po wcześniejszym uzgodnieniu ( zwłaszcza wykonanie płata na wymianę z drzwiami przejściowymi):
- dla zamówień na produkty standardowe nie lakierowane / nie klejone;
- w przypadku przesłania zamówienia na formularzu BiG TOR (str. 127 cennika);
- dla zamówień składanych przez firmy współpracujące z BiG TOR;
- przy braku płatności przeterminowanych;
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w Informacji Handlowej oraz w części profesjonalnej serwisu.
Prosimy zwrócić uwagę - tabela cennikowa zawiera kompletny płat z intencją, że podczas serwisu instalatorzy przełożą zawiasy, uszczelki, ew. profile wzmacniające, uchwyty i inne elementy płata ze starej, naprawianej bramy. Naszym staraniem było umożliwienie Państwu korzystne kosztowo wmontowanie nowego płata w stare prowadnice i okucia z nimi współpracujące w serwisowanej bramie. Dzięki czemu inwestor otrzymuje za Państwa pośrednictwem błyskawiczną, kosztowo-efektywną usługę naprawy płata bramy z zachowaniem dotychczasowych okuć, z wyeliminowaniem prac związanych z montażem prowadnic, zespołu sprężynowego, konstrukcji montazowej etc.
Oczywiście na Państwa życzenie możemy obliczyć i skalkulować zupełnie nowy zespół równoważenia płata (patrz też sprężyny str. 36 cennika 1/09), linki czy inne elementy konstrukcyjne bramy - ważnym parametrem jest tutaj porównanie wagi starego płata uszkodzonej bramy z nowym płatem BiG TOR (masy patrz str. 16 cennika 1/09). Im różnica wag jest mniejsza tym mniej potrzebne są korekty równoważenia płata; tym bardziej że doświadczony instalator potrafi zmienić napięcie sprężyn lub dociążyć nowy płat poprzez dokręcenie profili wzmacniających omega (poz 78 sztr. 34 cennika 1/09).
Trudny sezon zimowy jest świetną okazją do zwiększenia aktywności naszych firm w zakresie usług serwisowych. BiG TOR słynie z krótkich terminów realizacji produkcji bram segmentowych, a zamówienia serwisowe są realizowane błyskawicznie. Jak Państwo wiedzą - jeżeli zamówienie na części serwisowe wpłynie do godziny 10.00 - deklarujemy wykonanie podzespołu tego samego dnia do godziny 17.00. Jeżeli zamówienie wpłynie po godzinie 10.00 => do godziny 16.00 - deklarujemy wykonanie podzespołu do godziny 16.00 następnego dnia. Powyższe terminy realizacji obowiązują po wcześniejszym uzgodnieniu ( zwłaszcza wykonanie płata na wymianę z drzwiami przejściowymi):
- dla zamówień na produkty standardowe nie lakierowane / nie klejone;
- w przypadku przesłania zamówienia na formularzu BiG TOR (str. 127 cennika);
- dla zamówień składanych przez firmy współpracujące z BiG TOR;
- przy braku płatności przeterminowanych;
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w Informacji Handlowej oraz w części profesjonalnej serwisu.
Podpis:BiG TOR