Przeciążenie centrali telefonicznej
2010-12-30
Wiosna i ożywienie w naszej branży powoduje przeciążenie naszej centrali telefonicznej. Stąd by mogli Państwo swobodnie komunikować się z firmą BiG TOR przypominamy najważniejsze telefony, w tym telefony komórkowe.
Wiosna i ożywienie w naszej branży powoduje przeciążenie naszej centrali telefonicznej.
Stąd by mogli Państwo swobodnie komunikować się z firmą BiG TOR przypominamy najważniejsze telefony (w tym telefony komórkowe):
1) Infolinia (opłata jak za połączenie lokalne, możliwość nagrywania wiadomości) 0 801 000 561
2) Biuro Obsługi Klienta - 52 345 28 82 wewn. 79 - podczas trwania komunikatu
- Sławomir Arbuz - 693 630 017
- Aneta Droś - 693 630 005
3) Biuro Techniczne - 52 345 28 82 wewn. 46 - podczas trwania komunikatu
4) SERWIS - PIOTR Hałas - 693 630 004
5) Księgowość - 52 345 28 82 wewn. 39 - podczas trwania komunikatu
6) Faks: 52 345 28 81
- Faks rezerwowy 52 345 28 82 wewn. 26
7) Dyrektor - Marcin Orwat - 607 999 307
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w Informacji Handlowej oraz w części profesjonalnej serwisu.
Stąd by mogli Państwo swobodnie komunikować się z firmą BiG TOR przypominamy najważniejsze telefony (w tym telefony komórkowe):
1) Infolinia (opłata jak za połączenie lokalne, możliwość nagrywania wiadomości) 0 801 000 561
2) Biuro Obsługi Klienta - 52 345 28 82 wewn. 79 - podczas trwania komunikatu
- Sławomir Arbuz - 693 630 017
- Aneta Droś - 693 630 005
3) Biuro Techniczne - 52 345 28 82 wewn. 46 - podczas trwania komunikatu
4) SERWIS - PIOTR Hałas - 693 630 004
5) Księgowość - 52 345 28 82 wewn. 39 - podczas trwania komunikatu
6) Faks: 52 345 28 81
- Faks rezerwowy 52 345 28 82 wewn. 26
7) Dyrektor - Marcin Orwat - 607 999 307
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w Informacji Handlowej oraz w części profesjonalnej serwisu.
Podpis:Bigtor