Program Bezpiecznej Współpracy: BiG TOR Producent Rzetelny
2011-03-02
BiG TOR deklaruje odwrotną reakcję na zgłoszenia reklamacyjne z finansową gwarancją satysfakcji!!!
W kolumnie MATERIAŁY do pobrania aktualny leaflet, który wraz z cennikiem na garażowe bramy typowe rozsyłamy pocztą.
Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne zostało przesłane na adres BiG TOR faksem lub e - mailem o tytule >REKLAMACJA< BiG TOR deklaruje odwrotną reakcję serwisową nie dłużej niż w ciągu jednego dnia roboczego, rozumianą jako pisemną informację; o podjętych krokach w kierunku odwrotnego usunięcia niezgodności.
W przypadku braku pisemnej informacji o podjętych krokach przez zespół BiG TOR w terminie najpóźniej jednego dnia roboczego od daty wpłynięcia zgłoszenia zgłoszenie reklamacyjne zostaje uznane jako merytorycznie uzasadnione, a zgłaszającej firmie przysługują bezpłatnie części serwisowe oraz zwrot kosztów usunięcia reklamacji zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy oraz Tabelą Zryczałtowanych Stawek Kosztów Reklamacji - dostępnych na srtonie www.bigtor.pl po zalogowaniu.
W przypadku braku pisemnej informacji o podjętych krokach przez zespół BiG TOR w terminie najpóźniej jednego dnia roboczego od daty wpłynięcia zgłoszenia zgłoszenie reklamacyjne zostaje uznane jako merytorycznie uzasadnione, a zgłaszającej firmie przysługują bezpłatnie części serwisowe oraz zwrot kosztów usunięcia reklamacji zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy oraz Tabelą Zryczałtowanych Stawek Kosztów Reklamacji - dostępnych na srtonie www.bigtor.pl po zalogowaniu.
Podpis:BiG TOR