INFOLINIA FIRMOWA 801 000 561

Logowanie


Rejestracja | Przypomnij hasło


Promowane








Napędy Dallmatic w bramach przemysłowych BiG TOR
2012-09-22

W związku z ogromnym zainteresowaniem naszą promocją na bramy przemysłowe ze standardowymi napędami w bramach BiG TOR - GfA Elektromaten lub Dallmatic podajemy Państwu najbardziej istotne informacje dotyczące cech napędów Dallmatic. Standardowo, automatyczna brama przemysłowa BiG TOR wyposażona jest na życzenie klienta w niemieckie napędy GfA firmy Elektromaten lub skandynawskie napędy wyprodukowane przez firmę Dallmatic. Gwarancja na bramy i napędy przemysłowe wynosi 2 lata.
Produkcja napędów Dallmatic odbywa się w Danii.
Napędy posiadają spory zapas mocy - 90Nm oraz świetne parametry sterownika.
Na płycie głównej standardowy transformator jest obliczony ze sporym zapasem dla zasilania odbiorników i urządzeń peryferyjnych.
Wszystkie prace diagnostyczno-serwisowe instalator wykonuje z poziomu posadzki.
Sterownik fabrycznie posiada software i hardware przystosowane do pracy w trybie pełnej automatyki.
Sterownik posiada funkcję kontroli czasu osiągania poszczególnych pozycji płata (poprzez enkoder) podczas otwierania i zamykania bramy oraz kontrolę sił zamykania i otwierania.
Teoretycznie jest możliwa praca bramy bez optosensorów tak jak ma to miejsce w przypadku bram garażowych. Jednak zgodnie z prawem do aktywowania funkcji pracy w samotrzymaczu /sterowaniu impulsowym/ wymaga się uzupełnienia zestawu o opcję automat.
Aktywacja poszczególnych funkcji odbywa się poprzez wybór parametru i wprowadzenie jego wartości (np. wezwanie serwisowe: po otwarciu obudowy za pomocą przycisków instalator wybiera parametr 58 - stan np. 04 - co oznacza właczenie funkcji serwisowej po 20 000 cykli bramy; nastepnie wybiera parametr 59 i ma do wyboru stan: 00 - sterownik po przekroczeniu wcześniej wczytanych 20 000 cykli zaświeci czerwoną diodę dla użytkownika na obudowie i wyświetli Terror: E:04; lub 01 - sterownik po przekroczeniu wcześniej wczytanych 20 000 cykli zaświeci czerwoną diodę i przełączy bramę z pozycji automat na Toman).
Ważne -montaż i uruchomienie napędu przebiega rutynowo, o załączeniu danej funkcji decyduje instalator.
Wyspecjalizowane funkcje dodatkowe nie zajmują czasu i nie zawracają głowy instalatorowi jeżeli nie chce ich używać - po prostu dopóki instalator nie wejdzie w szczegółowe menu ma do czynienia ze zwykłym automatem, którego nie musi /studiować/.
Jedyny dodatkowy moduł wczepiany na płytę główną to dodatkowy moduł sterowania ruchem świetlnym.
W przypadku w którym przewiduje się współpracę bramy z rampą warto zamówić wersję sterownika z dodatkowym przekaźnikiem odcinającym rampę w przypadku ustawia płata bramy w kolizji z rampą.
Podpis:Bigtor
Powrót


Czas generowania strony 0.031 s