Jeszcze o nowych bramach garażowych BiG TOR
2012-12-14
Bramy BiG TOR to produkt o zupełnie nowej jakości montażu w porównaniu do poprzednich generacji naszych produktów.
Czas montażu nowej bramy BiG TOR wynosi około 2 godzin w przeciętnych nie studyjnych warunkach budowlanych.
Główną innowacją jest blok konstrukcyjny mocowania zespołu równoważenia płata czyli wału na którym umieszczone są sprężyny skrętne oraz bębny linowe. Kolejnymi elementami tworzącymi bramę przyjazną w montażu jest przeniesienie uszczelki górnej do profila nadproża oraz prostej konstrukcji elementy montażowe środkowej konsoli wsporczej, będącej jednocześnie zabezpieczeniem na pęknięcie sprężyn jak i bazą montażową szyny napędu pociągowego. Dodatkowo prowadnice bramy zakończone są fabrycznie zgrzanymi konsolami do montażu tylnego profila zamykającego. Nowa konstrukcja bramy eliminuje liczbę punktów kontrolnych podczas poziomowania i justowania sparowanych przeciwlegle elementów prowadzenia płata.
Nadproże garażu jest szczególnie trudnym punktem montażowym. Z reguły jest zbyt twarde lub zbyt miękkie.
Ideą nowego produktu BiG TOR było zminimalizowanie ilości wykonywanych otworów w nadprożu gdzie najczęściej występują problemy montażowe takie jak: losowo umieszczone elementy zbrojenia, elementy instalacji elektrycznej lub styropian. Nowa konstrukcja eliminuje liczbę otworów kotwiących wykonywanych w ścianie nadproża budynku. W systemie konwencjonalnym liczba otworów pod dyble, tylko w nadprożu oscyluje wokół 10-12. Przy montażu nowej bramy BiG TOR z napędem instalator wykonuje 2 (dwa) lub 4 (cztery) otwory kotwiące w nadprożu. Dodatkowo poprzez szeroko rozumiany rozwój konstrukcji, selektywne zwiększenie tolerancji wybranych otworów montażowych i jednocześnie poprzez konstrukcję wymuszającą określoną logikę montażu BiG TOR stworzył produkt bardzo łatwy w montażu, który sam się broni nawet wobec potencjalnego niedostatku kompetencji instalatora oraz przy niekorzystnych warunkach zabudowy.
Przydatne linki:
Uproszczona instrukcja montażu:
http://admin.bigtor.pl/pliki/materialy/montaz..pdf
Infograf dotyczący otworów montazowych w nadprożu:
http://www.bigtor.pl/index.php5?controller=galeria&caction=ShowListaGalerii&lang=PL
Schemat bramy garażowej BiG TOR:
http://www.bigtor.pl/index.php5?controller=galeria&caction=ShowGaleria&INPUT[id_podgalerii]=33&INPUT[index]=24&lang=PL
Nadproże garażu jest szczególnie trudnym punktem montażowym. Z reguły jest zbyt twarde lub zbyt miękkie.
Ideą nowego produktu BiG TOR było zminimalizowanie ilości wykonywanych otworów w nadprożu gdzie najczęściej występują problemy montażowe takie jak: losowo umieszczone elementy zbrojenia, elementy instalacji elektrycznej lub styropian. Nowa konstrukcja eliminuje liczbę otworów kotwiących wykonywanych w ścianie nadproża budynku. W systemie konwencjonalnym liczba otworów pod dyble, tylko w nadprożu oscyluje wokół 10-12. Przy montażu nowej bramy BiG TOR z napędem instalator wykonuje 2 (dwa) lub 4 (cztery) otwory kotwiące w nadprożu. Dodatkowo poprzez szeroko rozumiany rozwój konstrukcji, selektywne zwiększenie tolerancji wybranych otworów montażowych i jednocześnie poprzez konstrukcję wymuszającą określoną logikę montażu BiG TOR stworzył produkt bardzo łatwy w montażu, który sam się broni nawet wobec potencjalnego niedostatku kompetencji instalatora oraz przy niekorzystnych warunkach zabudowy.
Przydatne linki:
Uproszczona instrukcja montażu:
http://admin.bigtor.pl/pliki/materialy/montaz..pdf
Infograf dotyczący otworów montazowych w nadprożu:
http://www.bigtor.pl/index.php5?controller=galeria&caction=ShowListaGalerii&lang=PL
Schemat bramy garażowej BiG TOR:
http://www.bigtor.pl/index.php5?controller=galeria&caction=ShowGaleria&INPUT[id_podgalerii]=33&INPUT[index]=24&lang=PL
Podpis:Bigtor